.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتکلیفی تماشاچیان راه ساری در ورزشگاه

سرپرست تیم فوتسال راه ساری گفت: کمیته انضباطی فدراسیون قرار بود برای ادامه محرومیت حضور تماشاچیان تیم راه یا لغو آن شنبه گذشته تصمیم گیری کند اما تاکنون تکلیف تیم راه برای حضور تماشاچیان نامشخص است.

سعید نجاریان در آستانه دیدار عصر شنبه تیم های راه ساری و شهر آفتاب تهران در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری افزود: مجموعه تیم راه هم هم اکنون بلاتکلیف مانده که تماشاچیان ساروی را وارد سالن مسابقه کند یا از حضور آنان جلوگیری کند.

وی یادآورشد: در پی فحاشی برخی تماشاگرنماها به داوران و بازیکنان تیم شهید منصوری قرچک ورامین در دیدار هفته هفتم در سالن سید رسیول حسینی ساری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم راه تا اطلاع ثانوی از حضور هواداران در دیدارهای خانگی محروم شده است.

سرپرست تیم راه ساری ابرازامیدواری کرد: حداقل تا ظهر امروز مسئولان فدراسیون تکلیف تیم را مشخص کنند چرا که تیم راه به پشتیبانی و حمایت هوادران خود در دیدارهای خانگی حساب ویژه ای باز کرده است.

وی اظهارداشت: این درحالی بود که در روز 14 مهرماه برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی تماشاگران دیدار خانگی این تیم در جلسه این کمیته حاضرشدم تا از این کمیته فرصت دوباره ای برای حضور تماشاگرانش در دیدارهای خانگی بگیریم.

نجاریان گفت: البته این جلسه در غیاب شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و به ریاست روغنی نایب رئیس شریفی برای بررسی وضعیت تیم راه مازندران برگزارشد.

وی افزود: در این جلسه توضیحات ودرخواست لغو محرومیت تیم راه از حضور تماشاچیان در دیدارهای خانگی را ارائه و به صورت کتبی و شفاهی مراتب عذرخواهی مجموعه تیم راه را هم اعلام کرده بودیم.

نجاریان اضافه کرد: برای ما بسیار مهم است چرا که نمی خواهیم از نعمت حضور تماشاگران خود بی بهره بمانیم.

سرپرست تیم فوتسال راه ساری تصریح کرد: تیم راه از محبوبیت بسیاری در مرکز استان برخوردار است و رفتار زشت چند تماشاگرنما باعث شده تا در دیدار برابر ارژن فارس از حضور روحیه بخش هواداران مودب و منضبط خود محروم شدیم ، اما به یقین ضمانت لازم را به کمیته انضباطی فدراسیون می دهیم که دیگر چنین حرکاتی از تماشاگران سر نزند.

در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم راه ساری از ساعت 16 عصر امروز در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری میزبان تیم شهرآفتاب تهران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.441 seconds.